Witam wszystkich czytelników. 

Może na samym początku powiem coś o Sobie. Tak więc, jestem 22 latkiem.  Jeżeli chodzi o wygląd to w zasadzie nie wiem co napisać bo w galerii znajdują się zdjęcia. Jeżeli chodzi o mój charakter to jest bardziej złożony. Tak więc jestem na pewno kulturalny, spokojny, miły i opanowany. To moje plusy, a jeżeli chodzi o minusy to na pewno nie jestem cierpliwy, może za bardzo pewny siebie, a jak się za bardzo zdenerwuje to wybucham jak wulkan. Mój cel w życiu to zawodowa służba Wojska. Codziennie próbuje poprawić swoją formę fizyczną poprzez ćwiczenia i diete. 

Ten blog będę traktował i prowadził na zasadzie swojego pamiętnika, przemyśleń i codzienności. Wszystko w nim opisywane będzie prawdziwe. Na pewno będę poruszał różne tematy, wszelakie formy ćwiczeń i różne potrawy. Będę zamierzał również dzielić się z Wami moja tymczasowa praca, czyli praca kelnera w restauracji regionalnej. 

Zachęcam do śledzenia i czytania mojego bloga 🙂 

Pozdrawia Pan Zwyczajnie Niezwyczajmy

Leave a Reply

