Tak więc ogólnie sport był w moim życiu zawsze, ale gdy sam indywidualnie zacząłem trenować boks miałem niecałe 16 lat. Miałem swoje wzloty i upadki, ale ogólnie szło mi bardzo dobrze. Później po tych 3 latach przestałem trenować boks, ale brakowało mi tego wysiłku więc zacząłem ćwiczyć na siłowni. I tak na prawde siłownia była była moim życiu już dłuższy okres czasu. Natomiast od służby przygotowawczej ćwiczą tylko i wyłącznie przy pomocy swojego ciężaru ciała. Jest to dobre bo jeżeli chodzi o kontuzję to się nie martwię. Teraz stawiam po prostu tylko na wytrzymałość mięśniową. Jedyna rzeczą, która używam aby urozmaicić ćwiczenia to guma stawiajaca opór do 40 kg i przede wszystkim drążek.  Na pewno będę zamieszczał relację z moich treningów więc zapraszam do śledzenia. 

Pozdrawia Pan Zwyczajnie Niezwyczajny 


 

Leave a Reply

